دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

دانشکده پرستاری

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
30 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

شرح وظایف مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده
مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده مجری سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت آموزشی و شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده در راستای وظایف ذیل می‌باشد:

  1. نظارت بر اجرای دقیق مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشکده‌
  2. تنظیم برنامه‌های درسی دوره کارشناسی ارشد با هماهنگی گروه‌های آموزشی
  3. برنامه‌ریزی برای گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشکده در قالب برنامه‌های کلان دانشکده و دانشگاه و کوشش جهت و تحقق آن
  4. برنامه‌ریزی و تعیین ظرفیت پذیرش آزمون‌های کارشناسی ارشد با هماهنگی گروه‌های آموزشی
  5. تهیه دستور العمل های لازم در مقاطع کارشناسی ارشد و نظارت بر حسن اجرای آنها
  6. ارزیابی پیشرفت علمی و عملی تحصیلی دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و اتخاذ تصمیم در مسائل آموزشی آنان
  7. انجام امور مربوط به تأسیس رشته‌های تحصیلی جدید از تنظیم مدارک تا هماهنگی‌های لازم
  8. صدور احکام استادان راهنما و مشاور، در ارتباط با تدوین پایان‌نامه‌ها
  9. انجام امور مربوط به مراحل مختلف پایان‌نامه نویسی دانشجویان مطابق مقررات
  10. برگزاری جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده و تنظیم دستور جلسات آن
  11. تبادل نظر با اعضاء هیئت علمی به منظور بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی
  12. مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک معاونت آموزشی دانشکده
  13. تهیه شیوه نامه نگارش پایان نامه های کارشناسی ارشد
  14. بررسی مشکلات دانشجویان وارائه راه حل‌های مناسب
  15. انجام سایر امور طبق تشخیص و ارجاع معاون آموزشی دانشکده
  16. تدوین گزارش فعالیت‌های مدیریت و ارائه به معاونت آموزشی دانشکده  بطور مستمر

شرح وظایف تحصیلات تکمیلی دانشکده

اساس یک دانشگاه مبتنی بر آموزش است و کلیه خدمات، فعالیت‌ها، برنامه ریزی‌ها و تلاش‌هایی که در این مرکز انجام می گیرد همه در راستای تحقق اهداف آموزشی است

آموزش به عنوان یکی از اساسی ترین اصول شکل گیری هر سازمان با گستردگی و تعاملات متفاوت می باشد و همچنین به عنوان اصل اول در تربیت نیروی انسانی و استفاد

صحیح از تکنولوژی و برنامه ریزی سیستمی نقش غیر قابل انکاری دارد. بدیهی است که این مهم بایستی با برنامه ریزی صحیح و دقیق و عملکرد گسترده و فراگیر سازماندهی گردد

در دهه‌های گذشته کوشش بسیاری در جهت ابداع روش‌های گوناگون به منظور بهبود آموزش و ارتقائ کیفیت آن انجام گرفته است. رشد و توسعه تکنولوژی آموزشی، افزایش

تنوع ابزار و وسایل کمک آموزشی در مراکز آموزش عالی همگی در جهت دستیابی به زمینه های هر چه بهتر و مساعدتر بمنظور کمک به ارتقاء کیفیت آموزشی و تلاش در جهت

ارایه خدمات مناسب آموزشی است. در همین راستا معاونت آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی البرز چارت تشکیلاتی و ساختار حوزه خود را مورد بازبینی

قرار داده و طی بررسی های انجام گرفته راه اندازی مدیریت تحصیلات تکمیلی را در دستور کار قرار داد. اهم وظایف این مدیریت اجرای سیاستهای کلی دانشگاه و اجرای مقررا

آموزشی و آیین نامه های آموزشی موجود، گسترش کیفی و کمی فعالیتهای آموزشی در حیطه تحصیلات تکمیلی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای آموزشی گروه ها می باشد این

مدیریت سعی خواهد نمود تا با برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی فعالیتهای آموزشی در حیطه تحصیلات تکمیلی و تلاش در جهت استفاده از اصول مدیریت کیفیت جامع و بهره

مندی از فن آوری نوین در تسریع و کارآمد سازی فرآیندها و توسعه تحصیلات تکمیلی دانشکده در جلب رضایت دانشجویان و اعضای محترم هیات علمی گام برداشته و نهایت

همت خود را برای پاسخ  به نیازهای ایشان صرف کند

 

 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: